Wij adviseren en begeleiden uiteenlopende organisaties bij de vormgeving en de uitvoering van hun online en offline communicatie- en/ of marketingbeleid.
STAP 2
Wij vatten uw kennis en kunde samen op 1 A4. Tavens formuleren wij duidelijk uw vraagstelling en bepalen - indien nog niet door u vastgesteld - doelstellingen van organisatie en/of project en de mogelijke rol die marketingcommunicatie kan spelend bij het realiseren van deze doelstellingen
STAP 3
Samen met u stellen wij een lijst samen met de voor u belangrijke doelgroepen.
STAP 4
Per doelgroep bepalen we de boodschap die u voor het voetlicht wilt brengen.
STAP 5
We bepalen hoe u over uw boodschap(pen) het doeltreffendst communiceert met deze doelgroepen. Communicatie is tweerichtingsverkeer. U moet ook kunnen luisteren naar uw klanten.
STAP 6
Op basis van heldere doelstellingen, doelgroepen en boodschap stellen wij een lijst op met communicatiemiddelen die in aanmerking komen (website, brochure, DM, persbeleid, enz.), inclusief benodigde budgetten.
STAP 7
U maakt in overleg met ons een keus uit deze middelen. Deze keus is bijvoorbeeld afhankelijk van het beschikbare budget, de tijd of urgentie.
STAP 8
Uw keus vertalen wij in een actieplan.
STAP 9
Als u akkoord bent met de opzet en planning gaan wij tot implementatie over.
STAP 10
Vooraf doelen stellen en tussentijds en op regelmatige basis evalueren is in onze ogen onmisbaar voor een succesvolle aanpak van de communicatie.
LAST
Mediarelaties opzetten en onderhouden doen wij altijd zelf. Specifieke deskundigheid (website ontwikkeling, creatieve bureaus, drukkers, enz.) inhuren doen wij alleen op basis van een plan van aanpak en een offerte waar u uw goedkeuring aan hebt gegeven.